piatok 9. novembra 2012

Made in China

Made in China - myslím že túto značku pozná každý, možno si myslíš že WTF? ale určite máš tú značku v skrini aj ti.Pretože Čínske obchody nájdeš teraz úplne v každom meste na SK/CZ .. 
Je veľa ľudí ktorý vravia, ja mám iba značkové veci, žiaden čínsky výrobok. A pritom tam nakupuje.

Nakupovať v Čínskom obchode nieje žiadna hamba!
Je to normálny obchod ako všetky iné. Myslím že NY je oproti Čínskemu nič, a to len z toho dôvodu, že polovica oblečenia (nevravím všetko) predávajú aj v Čínskom a o oveľa lacnejšiu cenu.
Napr. moja kamarátka si myslím že NY si iba objedná z Číny oblečenie a prilepí si tam svoju značku.

Ja osobne mám New Yorker rada ale polovicu obečenia čo nájdete tam nájdete aj v Čínskom. Zase nemôžem všetko hovoriť len na NY, ja sné že v NY predávajú omnoho krajšie šperky.Prstene a tak sú tam nádherné, ale oblečenie v podstate také isté ;))



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára